Povo,
Com alguns de vocês sabem, eu, de vez em quando - e quando sobra um troco no final do mês -, resolvo disputar umas corridinhas de carro.
Pois bem, dessa vez estarei na Stock Jr., categoria de acesso à de acesso à de acesso à Stock Car V8
Não entenderam? Explicarei. Stock Jr. => Pick Up Racing => Copa Vicar => Copa Nextel (Stock V8)
Bom o que interessa é que eu não tenho convite pra ninguém.
Mas a prova deve - eu disse DEVE - ser televisionada pelo Speed Channel, neste domingo, meio dia, antes da prova da Copa Vicar.
Assistam. Meu carro é vermelho, número 19.
Mais informações, com a vossa operadora de TV a cabo.
Abraço
Adriano
- CLUBE CALIBRA
- → Visualizando perfil: Tópicos: AGR
Estatísticas
- Grupo: AMIGO
- Posts: 508
- Visualizações: 10.342
- Idade: Sem informações
- Data de nascimento: Dezembro 19
-
Sexo
Masculino
Previous Fields
-
Sexo
Masculino
-
Carros
Chevrolet Calibra
FIAT Coupe
Alfa 155
VW Karmann Ghia -
Como conheceu o Clube Calibra Brasil?
Revista de carro
Últimos visitantes
Tópicos que criei
Assistam...
02 julho 2009 - 21:27
[VENDIDO???] Calibra 1994: Azul
02 abril 2009 - 22:21
Nome e último nome: Adriano Griecco
Cidade e estado do vendedor: São Paulo - Capital
E-mail de contato: adrianogriecco@gmail.com
Telefone de contato com DDD: 11 7864-1793
Descrição do carro: Boa parte dos participantes aqui conhecem meu Calibra. Antes de mim, até. Ele foi do W que mantinha o carro smepre em ordem. Na minha mão, também não foi diferente. O carro está com tudo ok. De novidade, coloquei o pára-choque e as rodas do modelo 1995. O carro tem 4 pneus novos, com menos de 2.000 kms rodados. O interior é todo original, incluindo o revestimento dos bancos e o painel. Tudo funciona no carro.
Aí, muitos novatos aqui perguntarão. Se é tão bom assim, porque é mais barato? O carro é sinistrado no documento e isso diminui seu valor de revenda. Segundo a porto seguro, o sinistro seu se por um acidente de pequena monta (sem grandes danos ao veículo) em 2003. O carro é meu desde 2006.
Fiz tudo e mais um pouco no carro. Suspensão, freios (discos e pastilhas zero na dianteira) correias, bomba de gasolina e tudo mais. O motor não queima óleo e na minha mão e na do W nunca foi aberto. O carro é bom.
Então, perguntarão vocês, por que está vendendo essa preciosidade. Caralho. Apareceu uma preciosidade na minha frente que fiquei louco. Não vou falar o que é. é Raro pra caralho. Tem quase a mesma idade do Calibra. Aí pensei. Preciso comprar esse carro. Mais pra frente compro outro Calibra. Um verde talvez. Ou até um cinza ou preto. Sei lá que cor é isso. Ou um azul. E coloco as rodas e o pára-choque do 95.
Valor e forma de pagamento: Fiado nem fodendo. A vista, né povo. Tá baraaaato
*Foto(s) do produto. Porra. Sabia que tinha esquecido de alguma coisa. Vou fazer e posto aqui. Abraço.
Cidade e estado do vendedor: São Paulo - Capital
E-mail de contato: adrianogriecco@gmail.com
Telefone de contato com DDD: 11 7864-1793
Descrição do carro: Boa parte dos participantes aqui conhecem meu Calibra. Antes de mim, até. Ele foi do W que mantinha o carro smepre em ordem. Na minha mão, também não foi diferente. O carro está com tudo ok. De novidade, coloquei o pára-choque e as rodas do modelo 1995. O carro tem 4 pneus novos, com menos de 2.000 kms rodados. O interior é todo original, incluindo o revestimento dos bancos e o painel. Tudo funciona no carro.
Aí, muitos novatos aqui perguntarão. Se é tão bom assim, porque é mais barato? O carro é sinistrado no documento e isso diminui seu valor de revenda. Segundo a porto seguro, o sinistro seu se por um acidente de pequena monta (sem grandes danos ao veículo) em 2003. O carro é meu desde 2006.
Fiz tudo e mais um pouco no carro. Suspensão, freios (discos e pastilhas zero na dianteira) correias, bomba de gasolina e tudo mais. O motor não queima óleo e na minha mão e na do W nunca foi aberto. O carro é bom.
Então, perguntarão vocês, por que está vendendo essa preciosidade. Caralho. Apareceu uma preciosidade na minha frente que fiquei louco. Não vou falar o que é. é Raro pra caralho. Tem quase a mesma idade do Calibra. Aí pensei. Preciso comprar esse carro. Mais pra frente compro outro Calibra. Um verde talvez. Ou até um cinza ou preto. Sei lá que cor é isso. Ou um azul. E coloco as rodas e o pára-choque do 95.
Valor e forma de pagamento: Fiado nem fodendo. A vista, né povo. Tá baraaaato
*Foto(s) do produto. Porra. Sabia que tinha esquecido de alguma coisa. Vou fazer e posto aqui. Abraço.
Emblemas & Cia
27 dezembro 2007 - 22:50
"Malditos porcos capitalistas."
Assim reagiu o presidente venezuelano - e atual candidato a ditador - Hugo Chavez quando soube que a pequena Emblemas & Cia fechou.
Para quem não sabe, a loja funcionava no subsolo do Shopping Eldorado, vendendo todos os tipos de logotipos e bordados para aficcionados por carro.
Foi lá que comprei os da Opel, BBS, Chevrolet e que iria comprar hj os da Vauxhall, se a distinta e atenciosa senhora lá estivesse.
Perguntei a um funcionário do Shopping que se limitou a dizer que fechou. No lugar, um depósito da Word Tennis, com uma vitrine mequetrefa.
Ainda sei de um endereço na Duque de Caxias. Mas que não tem tantos adesivos não. Nem bordados.
Quem souber de algum, por favor, poste aqui. Não que eu esteja precisando, mas é sempre bom ter.
Abraços
AGR
Assim reagiu o presidente venezuelano - e atual candidato a ditador - Hugo Chavez quando soube que a pequena Emblemas & Cia fechou.
Para quem não sabe, a loja funcionava no subsolo do Shopping Eldorado, vendendo todos os tipos de logotipos e bordados para aficcionados por carro.
Foi lá que comprei os da Opel, BBS, Chevrolet e que iria comprar hj os da Vauxhall, se a distinta e atenciosa senhora lá estivesse.
Perguntei a um funcionário do Shopping que se limitou a dizer que fechou. No lugar, um depósito da Word Tennis, com uma vitrine mequetrefa.
Ainda sei de um endereço na Duque de Caxias. Mas que não tem tantos adesivos não. Nem bordados.
Quem souber de algum, por favor, poste aqui. Não que eu esteja precisando, mas é sempre bom ter.
Abraços
AGR
Novo Calibra
12 julho 2007 - 12:11
Sleek Calibra lives again
Vauxhall’s famous coupé starts its journey back to the road here. We have full details of what’s in store...
Text: Chris Thorp / Photos: Poblete 11th July 2007
Cali.bmp 325,18K 324 Número de downloads
Calling all Calibra fans. Vauxhall’s legendary coupé is back! When it first arrived in 1990, the original Calibra was the world’s most aerodynamic production coupé – and these pictures show how an equally slippery modern-day version is set to take the nation by storm!
The family car is set to take such a significant step forward that it will get an all-new name. Insignia is a contender, but several other potential tags are still in the running
The sloping roofline is the new model’s most striking feature. So important is the rakish shape that, when viewed from the side, it is clear that Vauxhall is aiming to create a car that will slice through the air – just like the original Calibra.
Taking much of its design from Vauxhall’s GTC Concept – produced to highlight the sweeping lines that would form the next-generation Vectra – the new Calibra aims to prove just how sporty the family-
car-sized coupé could look. When revealed at the Geneva Motor Show in March – as seen in Issue 951 – it was one of the stars of the event.
Our pictures reveal how easily the concept’s shape could be converted for the showroom. The long front end and deep airdam give the 21st century car a look that’s just as distinctive as its top-selling predecessor.
And drivers shouldn’t have to wait too long. When the replacement for the Vectra goes on sale in the UK late next summer, it will initially be available in four and five-door guises, and provide the perfect basis for the new coupé. Keen to stress that the new family car will be a genuinely desirable alternative to the likes of Ford’s new Mondeo, design quality has been a priority throughout development.
This styling will enable a coupé variant to be added easily, by simply fitting larger doors and without too many major structural alterations.
Beyond the estate variant, due in 2009, plans for the new family car range are still top-secret, but the success of the GTC Concept sent a clear message to Vauxhall bosses.
A spokesman for the firm told us: “The response to the GTC Concept at Geneva was incredibly positive and showed how well such a car could be received.” And he went on to explain where a coupé could lie in the firm’s plans. “As with all car man-ufacturers, we will always keep our options open and keep a close eye on what the market demands.” With the Monaro now replaced by the four-door VXR8, there is certainly a gap in the line-up for a coupé.
Bringing back the Calibra name would resurrect one of Vauxhall’s most popular Nineties badges – but it won’t sit in showrooms alongside a Vectra. The family car is set to take such a significant step forward that it will get an all-new name. Insignia is a contender, but several other potential tags are still in the running. Whatever it’s called, the new family car will have a range of engines perfectly suited to a Calibra.
With the emphasis on efficiency, petrol models will get three versions of the 1.6-litre turbo from the Corsa VXR, with a choice of 148bhp, 178bhp or 189bhp. Vauxhall’s variable-valve-timing 1.8-litre unit will also be available, as will the flagship 2.8-litre V6.
The diesel line-up will include a new entry-level engine along with
a high-performance twin-turbo unit. Green ecoFLEX variants will also feature to help Vauxhall’s coupé comply with future emissions regulations.
Adopting all of the technology destined for the Vectra replacement, the Calibra will have equipment that would put rivals from the class above to shame. With everything from automated self-drive systems to the latest Bluetooth connectivity, the coupé will be at home on both motorways and twisty country roads.
Inside, it will adopt the dashboard of its five-door sibling, while the cabin will feature a roomy 2+2 layout.
The GTC Concept revealed Vauxhall’s Flex4 arrangement, which allows the two chairs in the back to slide up to the front seats, maximising boot space. In the Calibra, this layout would provide valuable flexibility.
Fitting in with Vauxhall’s typical model life cycles, the hot all-wheel-drive VXR version of the Vectra replacement will go on sale in 2009. Only after that is the Calibra likely to surface – when it’s sure to become an instant favourite with Vauxhall fans.
Vauxhall’s famous coupé starts its journey back to the road here. We have full details of what’s in store...
Text: Chris Thorp / Photos: Poblete 11th July 2007
Cali.bmp 325,18K 324 Número de downloads
Calling all Calibra fans. Vauxhall’s legendary coupé is back! When it first arrived in 1990, the original Calibra was the world’s most aerodynamic production coupé – and these pictures show how an equally slippery modern-day version is set to take the nation by storm!
The family car is set to take such a significant step forward that it will get an all-new name. Insignia is a contender, but several other potential tags are still in the running
The sloping roofline is the new model’s most striking feature. So important is the rakish shape that, when viewed from the side, it is clear that Vauxhall is aiming to create a car that will slice through the air – just like the original Calibra.
Taking much of its design from Vauxhall’s GTC Concept – produced to highlight the sweeping lines that would form the next-generation Vectra – the new Calibra aims to prove just how sporty the family-
car-sized coupé could look. When revealed at the Geneva Motor Show in March – as seen in Issue 951 – it was one of the stars of the event.
Our pictures reveal how easily the concept’s shape could be converted for the showroom. The long front end and deep airdam give the 21st century car a look that’s just as distinctive as its top-selling predecessor.
And drivers shouldn’t have to wait too long. When the replacement for the Vectra goes on sale in the UK late next summer, it will initially be available in four and five-door guises, and provide the perfect basis for the new coupé. Keen to stress that the new family car will be a genuinely desirable alternative to the likes of Ford’s new Mondeo, design quality has been a priority throughout development.
This styling will enable a coupé variant to be added easily, by simply fitting larger doors and without too many major structural alterations.
Beyond the estate variant, due in 2009, plans for the new family car range are still top-secret, but the success of the GTC Concept sent a clear message to Vauxhall bosses.
A spokesman for the firm told us: “The response to the GTC Concept at Geneva was incredibly positive and showed how well such a car could be received.” And he went on to explain where a coupé could lie in the firm’s plans. “As with all car man-ufacturers, we will always keep our options open and keep a close eye on what the market demands.” With the Monaro now replaced by the four-door VXR8, there is certainly a gap in the line-up for a coupé.
Bringing back the Calibra name would resurrect one of Vauxhall’s most popular Nineties badges – but it won’t sit in showrooms alongside a Vectra. The family car is set to take such a significant step forward that it will get an all-new name. Insignia is a contender, but several other potential tags are still in the running. Whatever it’s called, the new family car will have a range of engines perfectly suited to a Calibra.
With the emphasis on efficiency, petrol models will get three versions of the 1.6-litre turbo from the Corsa VXR, with a choice of 148bhp, 178bhp or 189bhp. Vauxhall’s variable-valve-timing 1.8-litre unit will also be available, as will the flagship 2.8-litre V6.
The diesel line-up will include a new entry-level engine along with
a high-performance twin-turbo unit. Green ecoFLEX variants will also feature to help Vauxhall’s coupé comply with future emissions regulations.
Adopting all of the technology destined for the Vectra replacement, the Calibra will have equipment that would put rivals from the class above to shame. With everything from automated self-drive systems to the latest Bluetooth connectivity, the coupé will be at home on both motorways and twisty country roads.
Inside, it will adopt the dashboard of its five-door sibling, while the cabin will feature a roomy 2+2 layout.
The GTC Concept revealed Vauxhall’s Flex4 arrangement, which allows the two chairs in the back to slide up to the front seats, maximising boot space. In the Calibra, this layout would provide valuable flexibility.
Fitting in with Vauxhall’s typical model life cycles, the hot all-wheel-drive VXR version of the Vectra replacement will go on sale in 2009. Only after that is the Calibra likely to surface – when it’s sure to become an instant favourite with Vauxhall fans.
Acessem!
31 maio 2007 - 15:57
Animais, ordinários e sem-noção do CCB
Acessem.
http://www.chevrolet...s/fa_clube.shtm
O quarto clube, por favor.
Sem mais,
AG
Acessem.
http://www.chevrolet...s/fa_clube.shtm
O quarto clube, por favor.
Sem mais,
AG
- CLUBE CALIBRA
- → Visualizando perfil: Tópicos: AGR
- Privacy Policy